کلبه تنهایی

کلبه تنهایی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 19009
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




 

 

 

كوشان حدادي در البوم بعدي فرزاد فرزين حضور خواهم داشت 

 
 


کوشان حداد تنظیم کننده ای است که در موسیقی داخل کشور خودی نشان داده و همینطور در آلبوم شانس فرزاد فرزین هم تنظیم های خوبی داشته است . خیلی ها او را نخبه ی موسیقی الکترونیک می دانند .



- خیلی لطف کردید که وقت خودتون رو در اختیار ما قرار دادید . لطف کنید خودتون رو معرفی کنید .

خواهش می کنم . بنده کوشان حداد هستم . حدود 14 سال هست که کار موسیقی انجام میدم . رشته ی اصلی من مدیریت صنعتی هست البته .

- از چه زمانی به موسیقی علاقه مند شدید ؟ و در واقع از چه زمانی تصمیم گرفتید که موسیقی رو به صورت حرفه ای شروع کنید ؟

در اصل ، قضیه بر می گرده به حدود 14 سال قبل . من خیلی هم با موسیقی بیگانه نبودم . موسیقی بلد بودم تا حدودی ولی نه به صورت حرفه ای .ولی سبک الکترونیک را دوست داشتم . اون زمان هیچ منبع و ماخذ خاصی نبود که من پیگیر این مساله باشم و فقط از طریق کتاب های مختلف و منابع بسیار کمی که در دسترس من بود می تونستم اطلاعاتی رو کسب کنم در این زمینه . شاید اون زمان هیچکس حتی فکرش رو هم نمی کرد که بشه با کامپیوتر آهنگ ساخت ! یه چیز عجیب و غریب بود برای همه . من زمانی که کار می کردم هیچکس نبود که حتی من سوالاتم رو ازش بپرسم . باورتون نمیشه ... هیچکس ! ما حتی بعد از این قضایا هم یک آلبوم جمع کردیم و به وزارت ارشاد دادیم برای مجوز ، که مجوز هم نگرفت . به خاطر سبک در واقع . موسیقی الکترونیک !

- در مورد گروه اشکان-کوشان توضیح بدید . چرا این گروه شکل گرفت ؟ چه هدف خاصی مد نظر شما بود که با تشکیل گروه به اون می رسیدید ؟

اشکان از دوستان قدیمی من هست و در اون زمان تصمیم گرفتیم که گروهی رو تشکیل بدیم به نام اشکان-کوشان تا بتونیم در واقع سبک دلخواه خودمون رو به بهترین نحو ارائه بدیم . و در واقع به اون شکل بدیم . به هرحال ما این گروه را تشکیل دادیم و در حال حاضر هم کارهای جدیدی داریم انجام می دیم که بزودی شاهد این کارها خواهید بود .

- چند کلیپ از شما در شبکه های مختلق ماهواره ای در حال پخش هست که اتفاقا" استقبال بسیار خوبی هم از این کارها شده در مورد این کارها توضیحاتی بدید و اینکه آیا باز هم قصد ساختن ویدیو کلیپ دارید یا خیر ؟

بله . ما تا به امروز دو کلیپ از ما فکر کنم بوده که از شبکه های مختلف در حال پخش هست و باز هم در حال کار روی یک کار جدید هستیم و در آینده باز هم ویدیو های جدیدتری خواهیم داشت . ما در آینده هم یک آلبوم منتشر خواهیم کرد . البته نه در داخل کشور . ار طریق یکی از کمپانی های اروپایی این آلبوم منتشر خواهد شد .

- شما یکی از بهترین تنظیم کننده های داخل کشور هستید در زمینه ی موسیقی الکترونیک . در مورد ارائه کارهاتون در سطح بین المللی توضیح بدید و در مورد مسابقاتی که در اون شرکت داشتید و مقام هایی که بدست آوردید .

لطف دارید شما . بله ما در زمینه ی بین المللی هم کارهایی داشتیم . من به همراه دوست خوبم مهران عباسی در چهار مسابقه بین المللی شرکت کردیم که در 2 تا از اون مسابقات مقام اول و در 2 مسابقه ی دیگه به مقام نهم دست پیدا کردیم و حتی یکی از رمیکس های ما که در اون مسابقات اول شده بود مدتی از شبکه های 4fun.tv و Viva پخش می شدند .

- به نظر شما جایگاه موسیقی الکترونیک ایران در جهان کجاست ؟ چقدر با سطوح بین المللی فاصله داریم ؟

اگر ما بخواهیم از نظر امکانات بگیم که فاصله داریم ، نه ! من قبول ندارم . بر عکس خیلی ها که همیشه از بی امکاناتی در این زمینه حرف می زنند ، باید بگم که ما نسبت به چند سال گذشته به هیچ عنوان کمبود امکانات نداریم . ما کمبود علم داریم . نه امکانات ! خیلی ها تجربی این علم رو فرا گرفتند . و به هر حال بعد از مدتی کار کردن به این سبک علاقه مند شدند . ولی جایی برای تبادل اطلاعات و ارائه ی کار نداشتند. اما در حال حاضر حتی موسساتی هم هستند مه در این زمینه فعالیت می کنند . یکی از اون موسسات موسسه هنر صدا هست و دیگری مجتمع فنی تهران که کلاس هایی در زمینه ی موسیقی الکترونیک برگزار کرده که بنده خودم هم در اون تدریس می کنم . الان این سبک از موسیقی حدودا 4 سال هست که یک مقدار پیشرفت کرده و باعث شده که دسترسی به اطلاعات بهتر باشه .

- بریم سراغ آلبوم شانس فرزاد فرزین که اولین همکاری شما در یک آلبوم مجاز پاپ به شمار می رفت . چطور شد که این همکاری شکل گرفت ؟

در واقع من خارج از کشور بودم که آقای شاهرخ شریفی از استودیو آفاق با من تماس گرفتند و در مورد آلبوم فرزاد توضیحاتی به من دادند که من هم موافقت کردم و من اومدم ایران و کار روی آلبوم را شروع کردیم .

- نظر شما در مورد سبک فرزاد فرزین چیه ؟ به این دلیل این سوال رو می پرسم که سبک شما موسیقی الکترونیک هست ! این نوع موسیقی شرقی نیست ! مثل نوع خواندن یا در واقع بهتر هست بگیم تونالیته ی غربی فرزاد . آیا این مساله ، این غربی خوانی فرزاد باعث نزدیکتر شدن فضای کارهای شما به هم میشه یا خیر ؟

بله . اتفاقا" من ملودی هایی که فرزاد درست می کنه رو خیلی دوست دارم . چون هم عربی هست و هم به نوعی بوی ایرانی هم داره . یعنی این ملودی ها کاملا" غربی نیستند و بوی شرقی هم دارند . چون بطور کلی کارهایی که بطور کلی غربی باشند در ایران به جایی نخواهند رسید . ولی کارهای فرزاد هم اون شیکی غربی رو داره و هم به نوعی به ملودی های شرقی هم نزدیک هست . و از همه مهمتر اینکه خود فرزاد خواننده ی خوبی هم هست . یعنی وکال هایی که من از فرزاد گرفتم خیلی خوب و تمیز بود و من راضی بودم . چون من سر این مساله معمولا" با خواننده ها به مشکل بر می خورم ولی با فرزاد این مشکل رو نداشتم.

- در آلبوم بعدی فرزاد فرزین هم باید منتظر تنظیم هایی از کوشان حداد باشیم یا خیر ؟

بله . من در آلبوم بعدی فرزاد هم حضور خواهم داشت و اتفاقا" داریم یه سری کارهایی رو انجام می دیم با هم . که باید ببینیم چطور میشه نتیجتا" . امیدوارم که کارهای خوبی از آب در بیاد .

- برای شما آرزوی موفقیت روز افزون می کنم و امیدوارم همیشه موفق و شاد باشی و ممنون که وقتت رو در اختیار ما قرار دادی . و ... حرف آخر ؟

حرف خاصی نیست . منم تشکر می کنم و باید بگم که کارهای جدید من و اشکان در دست تهیه و تولید هست . و امیدوارم مجموعا" تمام کارها خوب از آب در بیاد و مردم بپسندند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سيد رضا پور حسيني تاريخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
از چشم خود به پرس که ما را بکشد جانا گناه طالع وجرم ستاره نیست اورا به چشم پاک توان دید چون ملال هر دیده جای جلوه ان ماه پاره نیست

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to gharibe.srph.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com