کلبه تنهایی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 19013
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




در امد محسن چاوشی دو برابر دستمزد سید مهدی رحمتی !



داد خیلی ها از پولی که فوتبالیست ها میگیرند به اسمان رفته ان هایی که در امد سرسام اور فوتبالیست ها را ندارند همواره معترضند که چرا پول نفت را میریزند توی حلقوم اینها (!)
انقدر صدای اعتراض بالا رفت و منتقد زیاد شد که سازمان لیگ چاره ای جز سقف تعیین قرار داد نداشت . ( هر چند این سقف به حرفه ای ترین شکل ممکن توسط برخی باشگاه ها دور زده میشود !)
در این میان باشگاه ها ، خوشی ذوقی را نیز فراموش نکرده اند و سعی دارند قراردادهای 777 میلیون و 666 میلیون ببندند تا انچه در قرارداد نوشته میشود شیک و تر و تمیز باشد اما باورتان میشود که در همین مملکت هستند کسانی که یک دهم زحمت فوتبالیست ها چند برابر ان ها در امد دارند ؟
اجازه بدهید یک مثال ساده بزنیم ! یک ماه نمیشود که محسن چاوشی البوم حریص را وارد بازار موسیقی کرده البومی که تا به امروز 4 میلیون و 500 هزار نسخه فروخته ، هنوز هم به کف فروش نرسیده و همچنان مشتری دارد . قیمت این البوم 1500 تومان است ، اما به قیمت 900 تومان
در اختیار مراکز توزیع سیدی قرار میگیرد . با یک حساب سرانگشتی میتوان متوجه شد که از محل این البوم تاکنون 4 میلیارد تومان به حساب توزیع کننده واریز شده است که با کسر هزینه های توزیع و ... دست کم 1/5 میلیارد تومان برای محسن چاوشی باقی میماند ، ان هم فقط برای یک البوم ناقابل طی یک سال
اگر مهدی رحمتی گرانترین بازیکن لیگ با قراردادی 777 میلیون تومانی باشد ان وقت درامد محسن چاوشی دو برابر دستمزد گرانترین بازیکن لیگ ایران است . ان هم در شرایطی که نه میدود ، نه تمرینات بدنسازی را پشت سر میگذارد نه متلک و حرف و حدیثی میشود .
یک تفاوت دیگر هم میتوان از این قیاس ذکر کرد . فوتبالیست ها در بهترین شرایط 10 سال در سطح اول فوتبال باقی میمانند ، اما یک خواننده مثه چاوشی تا عمر دارد میتواند بخواند ، البومش بفروشد و در امد چندین میلیاردی کسب کند .

نويسنده: سيد رضا پور حسيني تاريخ: سه شنبه 10 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
از چشم خود به پرس که ما را بکشد جانا گناه طالع وجرم ستاره نیست اورا به چشم پاک توان دید چون ملال هر دیده جای جلوه ان ماه پاره نیست

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to gharibe.srph.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com