کلبه تنهایی

کلبه تنهایی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 19011
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




خبر هاي داغ درباره ي البوم هاي جديد خوانندگان: 

 

کنسرت های ایران
از هفته آینده کنسرت های زیادی در سراسر ایران برگزاز خواهد شد.
1.گروه آریان در روزهای پنج وششم وهفت آذره ماه به صورت در مرکز همایش های برج میلاد در دو سانس کنسرت برگزار خواهند کرد.
2.برگزاری کنسرت های سیروان خسروی و بابک جهانبخش در هشتم آذر ماه برگزار می شود که قرار بود سیروان خسروی کنسرتش را در28 و29 ابان برگزار بشه که بدلیل برخی ناهماهنگی ها به 8 اذر تغییر پیدا کرد.
3. خواننده سریال دلنوازان به مدت سه شب در روز های پنج و ششو هفتم آذر ماه در تالار رودکی اصفهان کنسرت خود را برگزاز میکند همچنین اجرا این کنسرت بر عهده فرزاد حسنی است وچند هنرمند دیگر هم در این کنسرت حضور خواهند داشت برگزاز کننده این کنسرت هادی قندی است.
4.فرهاد جواهر کلام قرار است 19 اذر ماه کنسرتی را در دو سانس در اریکه ایرانیان برگزاری کند سرپرستی ان برعهده نیما واراسته است.

خبر از آلبوم های جدید
پیش تو جا مونده دلم نام البومی است که حاصل همکاری مشترک واح موسیقی کتاب شهر ایران وشرکت ترانه شرقی است با اشعاری از فرید احمدی و اهنگسازی بنیامین بهادری و تنظیم کنندگی علی منصوری خواننده های این اثر علیرضا ناظم واشکان شاملو هستند.

همکاری مجید بوجار با بهنام ابطحی
موسسه فرهنگی هنری اوای شباهنگ به تازگی البوم جدیدی روانه بازار کرده است که خواننده ان سعید بوجار میباشد اهنگساز بهنام ابطحی است. این البوم شامل 9 ترانه است.
کی فکر شو میکرد
نام البوم جدیده احسان حق شناس است که توسط شرکت ترانه شرقی وارد بازار شدخاین البوم شامل 10 قطعه است که محسن رجب پور مدیر گروه اریان ان را تهیه کرده است.

این برخی از خبرها بود. بقیه رو به محظ اطلاع از مکان و زمان برگزاری و البوم های جدید خبرتون میکنم. امیدوارم خوشتون اومده باشه.


خوب ابنم البو های جدیدی که مخواد بیاد

احسان غيبي و بي باك -> عشق من
البوم جديد بيباك -> جهان سوم
ساسي مانكن و اشكين و عليشمس -> هله مثل
حسين تهي -> ايران
ويديو ساسي مانكن و بروبكس-> سوسن
موزيك ويديو متين 2 حنجره-> فقير
موزيك ويديو محمد بيباك -> eleg
البوم كامران هومن -> شناسنامه

البوم فرزاد فرزين -> شانس


علی لهراسبی که توانسته با تیتراژ سریال دلنوازان باری دیگر توانایی های خود را به اثبات برساند ، امتیاز پخش آلبوم جدید خود را به کمپانی ایران گام واگذار کرده است . نام آلبوم جدید علی لهراسبی چهارده می باشد و در این آلبوم که شامل ۱۴ تراک می باشد هنرمندانی همچون : بهروز صفاریان ، رضا صادقی ، محسن یگانه ، عبد الجبار کاکایی ، مونا برزویی ، روزبه بمانی ، مهدی یراحی ، شهاب اکبری ، امیر و آرش قنادی و ... حضور دارند . از قطعات این آلبوم می توان به آهنگ تیتراژ سریال دلنوازان اشاره کرد که به شدت مورد استقبال مخاطبین موسیقی پاپ قرار گرفته .

ژاکت نام تازه ترین آلبوم محسن چاووشی می باشد که در آن محمدرضا آهاری به عنوان تنظیم کننده و امیر ارجینی ، حسین صفا و کیکاووس یاکیده در مقام ترانه سرا او را همراهی کردند . آلبوم ژاکت شامل ۱۱ قطعه می باشد و سبک و سیاقی شبیه به آلبوم متاسفم دارد . با این حساب تعداد آلبوم های منتشر نشده محسن چاووشی به عدد سه افزایش پیدا می کند (من خود آن سیزدهم ، سنتوری و ژاکت) .

یاحا کاشانی یکی از مطرح ترین ترانه سرا های کشورمان می باشد که ترانه های آن در فیلم سینمایی زندگی شیرین با صدای جواد رضویان بگوش می رسد . یاحا که پیشتر تجربه همکاری در تله فیلم هایی همچون هکر ، جمعه داغ و ... در کارنامه خود دارد ، در حال حاضر مشغول همکاری با یک پروژه سینمایی دیگر می باشد . یاحا کاشانی بعد از همکاری موفق خود در آلبوم های سونامی (مهدی مقدم) ، متاسفم (محسن چاووشی) ، خیانت (آیوان) و ... ، قصد دارد این بار موفقیت خود را با آلبوم های تو راست میگی (علی اصحابی) و دیگه قهرم با چشات (بهنام علمشاهی) و همکاری با چند خواننده دیگر همچون : سهیل جامی ، میلاد بیک ، مجید شادکام ، آدرین و ... تکرار کند . به زودی منتظر دو آهنگ جدید با صدای یاحا کاشانی باشید که یکی از آنها مضمون اجتماعی دارد و جزو قوی ترین ترانه های سروده شده توسط این ترانه سرا می باشد .

آخرین آلبوم منتشر شده فرزاد فرزین شوک نام داشت که از طریق کمپانی ایران گام وارد بازار شد . متاسفانه آلبوم شوک نتوانست انتظارات طرفداران این خواننده را به طور کامل براورده کند و خود فرزاد هم از این آلبوم چندان دل خوشی ندارد . فرزاد فرزین در تازه ترین آلبومش قصد دارد این بار شانس خود را با آلبوم "شانس" امتحان کند . در آلبوم شانس علاوه بر فرزاد فرزین ، هنرمندانی همچون : روزبه بمانی ، یغما گلرویی ، مریم اسدی ، پدرام کشتکار ، کوشان حداد ، حامد هاکان و ... فرزاد را همراهی کردند . فضای این آلبوم نسبت به شوک کاملا متفاوت می باشد و در آن بیشتر از فضای شرقی استفاده شده است . آلبوم شانس مراحل دریافت مجوز خود را در ارشاد طی نموده و به زودی وارد بازار خواهد شد .

محسن یگانه که چندی پیش که به دلیل پخش ماکت یکی آهنگ های خود به نام "جواب" که پیشتر به خواننده دیگر واگذار کرده بود به شدت آشفته شده ، آخرین مراحل ساخت آلبوم جدید خود ، به نام تابوت را سپری می کند . در آلبوم تابوت هم مانند آلبوم قبلی محسن ، شهاب اکبری به عنوان تنظیم کننده حضور دارد و کلیه ترانه ها و ملودی های این آلبوم توسط محسن یگانه سروده و ساخته شده اند .


آلبوم جدید مجتبی کبیری بلاخره پس از وقفه ای ۵ ساله وارد بازار خوهد شد . در این آلبوم که نیم نگاه نام دارد ، مهشاد عرب ، وحید مسچی ، مهدیه عرب ، اشکان رحیمی ، فرشته ملک محمود و ... به عنوان ترانه سرا و پدرام کشتکار ، نیما صرافی مهر ، رسول رسولی ، علی ثابت و محمد موسوی به عنوان موزیسین حضور دارند . این آلبوم از طریق کمپانی ایران گام منتشر خواهد شد و تا کنون خبری از تاریخ دقیق اتشار آن اعلام نشده است .

شادمهر عقيلي:
آلبوم جديد شادمهر عقيلي عزيز با نام روي مرز بي خيالي به احتمال فراوان 27 فروردين روانه بازار بشه.همونطور که اطلاع داريد آهنگ شيلا دومين آهنگ کليپ شده ي آلبوم جديد شادمهر عزيز بود که به دلايلي فعلا منتفي شده . شادمهر عقيلي آلبوم جديد خود رو يکي از ماندگارترين آثار خود شمرده .جالبه که شادمهر عزيز يک خبر بسيار خوشحال کننده رو داده :
شادمهر عقيلي: تصميم دارم که به ايران برگردم.
سوال: هراسان : ميپرسيم که آيا با پخش موزيک ويدئو هايي که در خارج از ايران داشته رو مانعي براي فعاليت خودش در ايران نميدونه؟
شادمهر عقيلي: تصميم خودم رو گرفتم با صحبت هايي که شده مانعي براي ورودم به ايران ندارم ولي چيزي که قطعيه اينه که با شروع کار موسيقيم در ايران مخالفت ميشه که در اين مورد هم تصميم خودم رو گرفتم روي مرز بي خيالي آخرين آلبوم من نيست بعد از اين البوم يه آلبوم ديگه هم در راهه و بعد از اون ديگه قصد ادامه فعاليت در خارج از ايران رو ندارم.
سوال-هراسان : پس در اين صورت شايد فقط شاهد دو آلبوم ديگه از شادمهر عزيز باشيم.؟؟؟
شادمهر عقيلي: شايد (با خنده) - ترجيح ميدم بعد از اين آهنگسازي کنم....

هراسان:آرزوي تمام هواداران موسيقي پاپ اينه که شادمهر عزيز بنيان گذار موسيقي پاپ رو يکبار ديگه در ايران ببينيم ولي اميدواريم که با بازگشت شادمهر شاهد پخش دوباره ي کار از او باشيم ....



هومن و کامران:
يه بار قهوه ي تلخ!!!يه بار شناسنامه!!! يه بارم کنسرت تعطيله!!! هنوز چيزي معلوم نيست چون اين دو برادر عزيز هنوز هيچ خبر قطعي در مورد آلبوم ندادن به احتمال زياد عنوان آلبوم کنسرت تعطيله باشه ولي بازم قطعي نيست چون ممکنه همين فردا اعلام بشه که عنوان اين آلبوم عوض شده.نکته ي جالب اين آلبوم در اينه که هومن و کامران عزيز قصد هيچ گونه تبليغي رو قبل از پخش البوم ندارن پس منظر يه سوپرايز حسابي باشيد. منتظر موزيک ويدئو کنسرت تعطيله باشيد: ويدئو کنسرت تعطيله يکي از پرخرج ترين ويدئو هايي بوده که تا حالا جمع شده و جالبه بدونيد که ساخت اين موزيک ويدئو چيزي حدود به هشت ماه طول کشيده و هزينه اون بسيار بالاست چيزي در حدود جمع کردن يک فيلم 90 دقيقه اي.


هنگامه:
آلبوم ارتش صلح نشون داد که خواننده ي اون بسيار رابطه ي خوبي با جوان ها داره .در البوم جديد هنگامه نه ترک به همراه سه موزيک ويدئو قرار داره که ارديبهشت ماه بايد منتظر پخش اين آلبوم باشيم. به عنوان يکي از افرادي که موفق به شنيدن اين البوم شده توصيه ميکنم حتما اين البوم رو گوش کنيد چون يکي از بهترين البوم هايي هست که تا حالا شنيديد.

عماد:
آلبوم اول عماد با فروش و استقبال زيادي همراه شد.عماد عزيز آلبوم دومش رو بازهم با آهنگسازي شادمهر عقيلي شروع کرد.

علي عبدالمالکي:
فعلا منتظر پخش کار جديد از علي عبدالمالکي نباشيد کار آلبوم جديد علي عبدالمالکي هنوز تموم نشده و احتمال ميره که اين آلبوم ارديبهشت ماه کار مسترينگش تموم بشه.طي صحبتي که با سروش عزيز داشتيم اين البوم همچون البوم اميد نوري عزيز با مجوز پخش خواهد شد نکته ي جالب ديگر اين البوم اينه که علاوه بر تنظيم سروش عزيز يک تنظيم کننده بنام ديگر کشورمون شرکت داره. نکته :شايعه هاي زيادي در مورد پخش آلبوم جديد از علي عبدالمالکي هست که بايد بگيم اگر قرار بشه اين آلبوم با مجوز پخش بشه اواخر امسال شاده اين آلبوم هستيم.


مجيد خراطها»
با پخش آلبوم آواره ميشه گفت ديگه کمتر اميدي وجود داره که مجيد خراطهاي عزيز بتونه مجوز قانوني براي پخش کارهاش رو دريافت کنه در آلبوم جديد مجيد خراطها بجز آهنگ اينو زدم بقيه ي کارها درابتداي سال 87 جمع شده و جالبه بدونيد که مجيد خراطهاي عزيز هنوز آلبومي رو که براي کسب مجوز در نظر گرفته رو به بازار ارائه نداده از جمله اهنگ هاي جديد مجيد ميشه به آهنگ سرعت اشاره کرد که اين آهنگ رو بايد چند باري گوش کنيد تا متن ترانه رو متوجه بشيد و بعيده که تحت تاثير اون قرار نگيريد به طوري که هنگام گوش کردن اين اهنگ ايستادن يک جا بسيار سخته!!!

حکمت شيرازي:
اما پديده ي سال 88 رو بدون شک حکمت شيرازي بدونيد .اين آلبوم زيبا که اکثر کارها به صورت ترنس بسته شده رو ميتونيد نيمه ي دوم سال 88 با مجوز رسمي بشنويد . اين آلبوم زيبا داراي 8 ترک هست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سيد رضا پور حسيني تاريخ: شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
از چشم خود به پرس که ما را بکشد جانا گناه طالع وجرم ستاره نیست اورا به چشم پاک توان دید چون ملال هر دیده جای جلوه ان ماه پاره نیست

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to gharibe.srph.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com